L’Ajuntament de Barberà, a través de la Fundació Barberà Promoció, ha iniciat a finals de gener’23 la seva nova oferta formativa de programes de Formació Professional per a l’Ocupació subvencionada pel SOC, el Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Fons Social Europeu.

Dintre del seu catàleg, aquesta nova convocatòria s’ofereix el Certificat de Professionalitat de nivell 2 d’Activitats de Gestió Administrativa. Per donar a conèixer les característiques  d’aquests curs i la resta d’oferta formativa, els nostres companys/es de Ràdio Barberà van traslladar-se a la Torre d’en Gorgs per fer una tertúlia en directe.

Les persones assistents a aquesta tertúlia van ser el tutor dels cursos, Joel Couto; el docent Jaume Farré i dues alumes, la Lorena Aragón i Lorena Barona. Va ser una tertúlia distesa que va tractar l’oferta formativa i situació actual del cursos i la utilitat d’aquestes formacions, no només a nivell formatiu-laboral sinó també personal.

Tant Fundació Barberà Promoció com l’Ajuntament de Barberà volem donar veu i traçabilitat a aquets programes de formació que permeten a la ciutadania poder optar a millorar la seva ocupabilitat i agraïm a Ràdio Barberà la seva visita i fer possible a través de la seva plataforma donar a conèixer una mica més aquest servei que oferim.

En aquest enllaç podeu veure la notícia publicada per Ràdio Barberà i escoltar la tertúlia.

Si desitges informació de l’oferta formativa que oferim o informar-nos dels teus interessos formatius, pots consultar la nostra pàgina web https://www.barberapromocio.cat/ca/persones/oferta-formativa o contactar amb nosaltres a:

FUNDACIÓ BARBERÀ PROMOCIÓ-Serveis i Programes de Formació

formacio@barberapromocio.cat – 937192837 (extensió 731) - 662306288