El darrer dijous 21 de novembre, dues participants d’accions de l’Escola CEP del Servei d’Orientació Sociolaboral i Dinamització Comunitària de Barberà Promoció, van participar, juntament amb una de les tècniques d’Educació de Primera Infància i Família i representants del grup impulsor del Projecte Educatiu de Ciutat -PEC- a una entrevista a Radio Barberà per presentar el I Fòrum Educatiu EduCoB.

 

A la programa es va parlar de tot el que es vol transmetre i treballar sota el lema EduCoB i la importància d’entendre l’educació al llarg de la vida, i la multidireccionalitat dels espais educatius.

Les participants de l’Escola CEP, van explicar la seva experiència participant als tallers de presentació i recollida de propostes que des del PEC EduCoB s’han anat fent a diferents equipaments de la ciutat, així 

com la seva experiència com a persones adultes que participen activament de diferents espais d’aprenentatge i intercanvi, tot vetllant per la seva formació al llarg de la vida.

En l’entrevista es va convidar a totes les oients a participar al I Fòrum Educatiu EduCoB dins del projecte Educatiu de Barberà del Vallès; un fòrum que es celebra el proper dissabte 30 de novembre al Teatre Municipal Cooperativa per tal d’oferir un espai de participació obert a tota la ciutadania.



Categories